Kontakt Kurs i SEO Oslo
Ta gjerne kontakt om du lurer på noe eller trenger mer informasjon.
For å sende en melding, bruk kontakt skjemaet.
For å sende via post er adressen:
Kurs i SEO
V/OMACO AS
Sørengkaia 106, C-506
0194 Oslo
Norge
Tel: +47 975 37 275
Følg kurslederen Yvette Boye og hennes selskap OMACO AS for mer informasjon om søkemotoroptimalisering, WordPress, Google ranking og annet på Linkedin og YouTube her:
Åpningstider
På dette nettstedet finner du også en nettbutikk som er åpen for handel 24/7. Også det digitale SEO kurset for nybegynnere kjøpes på nett.
Når du bestiller kurset får du tilgang til kurset ditt med en gang. I ro og mak kan du logge deg på ditt kontrollpanel og lære om søkemotoroptimalisering når det passer deg.
Kontakt adresse
Kurs i SEO er et online kurs på en e-læringsplattform. E-læringsplattformen er ikke et fysisk lokale som tar imot elever. Når du kjøper nettkurs via nettstedet deltar du i nettbasert læring. Du kan ta kurset hvor du enn er i verden og når det passer deg via Internett.
Digital adresse
Du kan på en måte si at den digitale adressen er kontoradressen. På den digitale adressen foregår all elæring. Her kan du lære om søkeforbedring, Google og søkemotorer enten du sitter foran PC’en eller har Mac. Videre kan du i det digitale klasserommet se videoer, delta i quiz, og lære steg for steg om søkemotoroptimalisering. Kursbeviset sendes deg digital etter endt kurs uansett hvor i verden du sitter og tar kurset.
Nettsideadressen er: https://www.kursiseo.no/
Kontakt support
Akkurat som onlinekurset og nettbutikken er tilgjengelig 24/7, kan du når som helst på døgnet sende spørsmål under spørsmålsdelen som er en del av kurset når du er logget inn. Du vil innen 48 timer (hverdager) få hjelp og svar.
Er du ikke logget inn, kan du sende en email via meldingskjemaet øverst på denne siden. Meldingsskjemaet fungerer som en email, men beskytter nettsiden mot robotangrep. Videre kommunikasjon skjer via email og det er derfor du må fylle inn email adressen din.
Du finner også support i spørsmål og svar på hjem siden som også er tilgjengelig hele døgnet.
Fysisk kontakt adresse
Nettportalen blir drevet av selskapet OMACO AS. OMACO AS har hjemmekontor på Sørenga, Oslo. Hjemmekontoret er ikke åpent for besøk om ikke det er avtalt på forhånd. Hovedformålet til nettstedet er digital læring. SEO Kurs på nettportalen er solgt som onlinekurs og tilbyr ikke fysiske kurs i fysiske lokaler. Du finner mer informasjon om Kurs i SEO her.
Hjemmekontor adressen til kurs plattformen og selskapet som er ansvarlig for nettsiden OMACO AS har følgende fysisk adresse: Kurs i SEO, V/OMACO AS, Sørengkaia 106, C-506, 0194 Oslo.
Ditt nettsted
Når du bestiller e-kurs får tilgang til din egen student side. Her kan du lage din egen profil, følge med hvor langt du har kommet og se hvordan det går. Dette blir ditt nettsted og som du når som helst kan logge deg inn på og lære om hvordan du kan optimalisere innholdet på nettsiden, forstå hvordan søkemotorene virker og lære søkemotoroptimalisering når det passer deg.
For å få tilgang til ditt nettsted på læringsplattformen lager du selv ditt eget passord og brukernavn.
Søkemotoroptimalisering SEO
Enten du har lite eller mye erfaring med digital markedsføring, er en sosial løve på sosiale medier eller er en person som foretrekker å ikke være synlig på nettet, er det utallige muligheter for å tilpasse søkemotoroptimalisering SEO til ditt ståsted.
Strategien er i grunnen ganske enkel. Det dreier seg om å forstå, analyse og så forbedre.
Steg 1: Forstå Google Search (Google Søk), kunder og WordPress
Det er en fordel om du kjenner dine produkter og din nettside og forstår hvordan Google virker. I tillegg bør du forstå hvordan kundene søker i søkemotorer. Bruker du WordPress kan det være nyttig kunnskap å vite litt om hvordan den virker. Netthandel er på en måte som handel i vanlige butikker. Kunder skal bli møtt med respekt og få en fin opplevelse i butikken enten det er online eller på et kontor eller i en butikk.
Steg 2: Analysere din nettside
Når steg 1 er fullført, kan du analysere din nettbedrift og dine tjenester. Er innholdet lett tilgjengelig for dem når de kommer til nettsiden? Eller er for eksempel siden så treg at hjulet bare snurrer og snurrer og tilslutt forlater potensielle kunder nettside da de fikk en dårlig brukeropplevelse?
Steg 3: Forbedre din nettside for å få økt synlighet og for å øke salget
Er du en del av et SEO byrå har du sikkert mange flinke folk rundt deg som kan optimalisere nettsider for økt salg. Andre typer byråer ønsker kanskje å leie inn hjelp en periode for å forbedre søkeresultatet. Store bedrifter har som oftest egne innholdsprodusenter og markedsføring avdelinger der folk til daglig jobber med å å få flere besøkende til siden til sin.
Gjør du dette selv, er prinsippet det samme. Bruk hva du kom frem til i steg 2 og sett i gang med å forbedre det. Ta tak i hva du har og tenkt over hva du lettest kan gjøre. Det trenger ikke være så komplisert. Du trenger heller ikke være teknisk anlagt. Og jo mer usynlig du er på nettet når du starter, jo lettere blir det å få økt trafikk og gode resultater.
Flere kunder til ditt SEO byrå i Oslo eller resten av landet
Trenger ditt SEO byrå i Oslo, Bergen, Kristiansand, Arendal, Grimstad eller andre steder i landet ekstra bistand er du hjertelig velkommen til å ta kontakt. OMACO AS som står bak Kurs i SEO har lang erfaring med konsulent arbeid. Selskapet har en ansatt (Yvette Boye) som også er daglig leder som du er velkommen til å kontakte for å snakke om søkeoptimalisering.
Når du samarbeider med Kurs i SEO, snakker du med sjefen, konsulenten og instruktøren som er en og samme person. Det vil si at det ikke er noen mellommann. Noe som kan gjøre kommunikasjonen lettere.
Enten din bedrift søker gode resultater med søkemotoroptimalisering i Oslo, eller resten av Norge er digital markedsføring og det å være synlig i Google svært viktig. For bedrifter som driver salg på nettet over hele Norge er det å være øverst i Google med organisk SEO, det vil si gratis markedsføring som ikke er betalt for som med Google Ads ofte avgjørende for om bedriften klarer å overleve.
Mer synlig i Google og flere kunder
Mer synlig med lokal SEO
Det kan være vanskelig å konkurrere med store selskap som Amazon, og Alibaba enten du er SEO ekspert med eget SEO byrå, har dannet en gruppe av flere SEO byråer, eller kjenner kun litt til SEO og har en nystartet frisør salong eller annen virksomhet du ønsker folk skal velge å komme til. Men har du en bedrift med fysisk adresse i lokalmiljøet, ser Google søkemotoren svært positivt på dette og hjelper deg å å bli godt synlig i søkeresultatet. Måten dette gjøres på er ved lokal SEO.
Eksempel:
Oslo SEO kan være å ha en kontakt side på nettstedet med kart og veibeskrivelse til det nye bakeriet i Bjørvika.
Det beste av alt er at du ikke trenger å være noen optimaliserings ekspert for å få dette til. Kontakter du Google Min Bedrift kan du registrere deg der. Å hjelpe din bedrift med å få mer trafikk og flere kunder med lokal søkemotoroptimalisering er en gratis tjeneste for bedrifter som Google gir. Intensjonen til Google er å hjelpe nettsøkere i nærmiljøet å finne hjelpen de søker der de bor.
Innhold
Med innhold som matcher hva folk søker etter blir du mer synlig i Google. Blant annet kan bedrifter fokusere på kvalitetsinnhold, ha en blogg som hjelper kunder å få svar på sine spørsmål, eller forklare godt tjenester og produkter de selger slik at nettbesøkende får den hjelpen de trenger.
For eksempel har du en nettside med frisør eller bakeri, er det kanskje en god ide å ha fine bilder på nettet av klipp du har gjort og kaker du har laget.
Få flere kunder med SEO strategi
Å få flere kunder med SEO strategi er å jobbe systematisk og målrettet enten du gjør optimalisering for deg selg eller for andre. Målet er som oftest å få gode og fornøyde kunder slik at resultatene for din bedrift blir bedre enn for andre på nettet. Og for å bli bedre enn dem online må passere dem i Google rankingen.
Søkeord og nøkkelord
Ofte pleier SEO konsulenter å starte med søkeord og nøkkelord. Noen søkeord er mer populære enn andre. Mens andre er mer verdifulle og kan generere mer salg på for nettstedet. Søkemotoren Google hjelper deg med å forslå søkeord og nøkkelord andre bruker når de søker etter noe.
Det er viktig å bygge broen mellom disse søkeordene og nøkkelordene som folk søker på og selve nettsiden. Broen kan du bygge med å lage innhold som tar utgangspunkt i disse ordene.
Quick guide for søkeord optimalisering – eksempel ¨SEO Oslo¨
Ønsker du for eksempel at andre skal finne akkurat din bedrift på toppen for søkefrasen ¨SEO Oslo¨, så kan det være en god ide å gjøre følgende:
- SERP (Search Engine Result Page) og bruke begrepet ¨SEO Oslo¨ i det som vises i søkeresultatet , og (URL, tittel og beskrivelsen)
- Starte hovedoverskriften med ¨SEO Oslo¨
- Vurdere å inkludere ¨SEO Oslo¨ i en eller flere av undertitlene
- Vurdere å ha et bilde av noe i Oslo, for eksempel et bilde av kontoret til ditt SEO byrå om du driver med det og legge til ¨SEO Oslo¨ i teksten (alt) til bildet
- Tenke på om du vil ha en film i artikkelen som for eksempel beskriver hvordan ditt selskap jobber med å oppnå gode resultater og inkludere ordene ¨SEO Oslo¨ i film tittelen.
Hadde nøkkelordet du ønsket å bli funnet på vært ¨søkemotoroptimalisering Oslo¨ eller ¨boller med tyttebær og sjokolade¨ er det samme fremgangsmåte.
Du kan også inkludere relaterte ord og bygge opp siden med relaterte fraser og ord slik at innholdet blir mer lettlest.
Produkter og tjenester
Kurs i SEO og selskapet bak OMACO AS jobber til daglig med søkemotoroptimalisering.
Følgende produkter og tjenester tilbys:
- SEO opplæring med ekurs
- SEO rådgivning
- For eksempel web møte via Zoom (en sesjon er på 45 minutter)
- Konsulent oppdrag
- For eksempel bistand på 10 timer i uka over 4 måneder
Det er ofte ikke så mye som skal til, men det er om å gjøre å gjøre det rette